Nyårs firandet blev himla fint faktiskt.
Jag hade två av min bästa vänner här (å sebbe såklart) och vi drack, beställde pizza och tog det bara allmänt lugnt tills vi hoppade på bussen in till stan runt 9 tiden. Vi trillade in på en av stans pubbar och började dricka öl.
Efter många öl och allmänt fylleskoj så stötte jag på en man som kom från ett land långt härifrån. Ett land där solen alltid lyser och det skuttar fram en hemskt massa underliga djur. Han bjöd på drink efter drink och vi pratade om det mesta som finns att prata om. Det hela slutade med att jag hamnade i en svarttaxi ut till Kortedala och efterfestade till halv 6 på morgonen.
Det var ett himla fint nyår måste jag säga
Sen idag har vi alla varit hemskt bakis så jag, Emma och Isak har bara legat på soffan och tyckt väldigt synd om oss själva.
Det har varit en väldigt bra start på 2012 måste jag säga

Kommentera

Publiceras ej