"Lust och ses nån kväll?"
=
"Hej, du vi låg med varandra 1 gång för typ 5 år sen och har inte pratat med varandra sen dess och jag har haft flickvän i några år nu men det skulle väl vara kul med ett litet fling? Du ligger ju med allt som har puls så jag tänkte att det skulle du väl vilja? För jag menar att du öppnar ju dina ben för alla som ber om det."

How about no!
Jag har absolut ingenting emot att ligga med folk. Gud det vet väl alla att jag är för fritt sex åt folket. Jag älskar att ha sex och jag skäms inte för det.
Men med någon som jag inte är attraherad av plus har flickvän... Jag är inte 16 år och så jävla osäker i mig själv att jag måste ha bekräftelse av varenda man som tittar på mig längre än 3 sekunder längre.
Män asså... Sikka svin de kan vara...
Ska du ha ett förhållande så håll dig till din partner. Annars kan man ju lika bra vara singel för då är det ju uppenbart att du inte trivs med din partner längre.
Har man gått in i ett förhållande så har man lovat denna människan att man ska vara trogen och jag blir så förbannad när folk håller på.

Kommentera

Publiceras ej