Jag måste säga att jag är väldigt stolt över mig själv. Jag har lyckats att göra en karriär av något jag älskar att göra. Jag kan stå på mina egna två fötter och ta hand om mig själv. Jag sparar pengar och samtidigt kan jag unna mig själv saker jag vill ha. Jag trivs väldigt bra med mitt liv just nu.
Jag är självständigt.
Om två veckor fyller jag 22 och och på två år har jag sett mer av landet jag bor i än vad de flesta får göra i hela sitt liv. Jag känner att jag lever i nuet och tar vara på de chanser som jag får.
Bära eller brista, så har min inställning varit den senaste tiden. Man måste våga chansa för att lyckas. Jag har mina föräldrar att tacka för det. För allt det stödet jag har fått hemifrån har inneburit att jag har vågat kasta mig it i det okända.
Just nu är det en sak som jag är extra stolt över. Och det är just hur jag kan titulera mig själv.
"Jessica lindborg, fotograf"

Kommentera

Publiceras ej