Sitter och skriver en historia som har snurrat i mitt huvud i flera veckor nu. Vet inte riktigt vart den är på väg eller om jag ens kommer fortsätta på den men kände att jag var tvungen att få ut den ur mitt huvud.
Sen bestämde jag mig för att ta en öl med. Vilket resulterade i att jag drack fem stycken och nu är jag full. Tragiskt jag vet. Men nu är allt jag kan tänka på är den här killen. Jag vill bara slita sv hans kläder och... Jag ni förstår nog resten.
Det är ytters frustrerande att vilja ligga med någon och inte kunna. Jag har inte ens en ersättare. Eller det har jag väl, men han vill jag inte ringa.
Åh! I sånna här lägen önskar jag att jag hade en man i mitt liv. Eller i alla fall någon som fann mig sexuellt attraktiv. Det är svårt att hitta dom pojkarna. I alla fall i denna staden.
Nu borde jag nog sluta skriva. Innan det går för långt...

Kommentera

Publiceras ej