För de som har missat det har jag infunnit mig i mitt gammla barndomshem igen. Men bara för att jag har ett jobb här nere i någon månad. Hade nog aldrig satt min fot här igen annars. 
 
Jag har tagit över min systers gammla rum, antagligen för att det är det enda som faktiskt har en säng.
Just nu sitter jag och lyssnar på Melissa Horn, dricker te och redigerar bilder. Allt är som det brukar helt enkelt. Som att tiden har vägrat röra på sig här nere. 
Igår var jag hemma hos min fina Fredrik. Vi drack öl, dansade och jag mest saknade mitt liv jag hade 30 mil härifrån. Fast detta var mitt val och det blir nog bra. För det var dags att kasta runt verkligeheten. Jag tycker att livet är så mycket bättre när framtiden är ett oskrivet kapitel som fylls i på grund av spontana val, inte en förutbestämd mall.
 
Jag kommer ta denna tiden att reparera och bygga upp mig själv. Skratta åt allt sånt som kändes så himla viktigt förr, utan att jag inte riktigt förstår varför nu.
 
(Och så har jag förstås Ebayat en kväll som denna med. Så här har ni mina fynd)
 
Ett "glow in the dark"-nagellack (nr 12)
En ny kameraväska
En termos i form av Nikons underbara 24-70 2,4
 
 

Kommentera

Publiceras ej