Som många vet så har jag lite av ett shopping beroende, fast mest när jag sitter framför datorn.
Så tänkte dela med mig lite av mina absoluta favorit sidor.
 
 
Lipsy är en sida som är baserad i England och som är smockfull med glamorösa och kvinliga kläder. Priserna är lite dyrare men det kan det vara värt för att känna sig lite extra fin nu till storhelgerna
(översta bilden är en länk till hemsidan)
 
 
 
Lyckades inte få upp några bilder här men om ni klickar här så kommer ni till ett inlägg med lite kläder jag själv har köpt
Romwe är en like mer funky sida som är baserad i USA. Därför är det lite billigare att shoppa från dom för dollarn är ju så hiskiligt låg.
Mycket nitar och coola tryck. Stora mjuka tröjor och bara allmänt underbara kläder. 
Här sitter jag gärna i timmar och letar runt
 
 
Favorit skosidan! Kan bara säga herregud. Här hittar du en massa märkesskor från alla möjliga desigerners Finaste finaste. Allting är i dollar här också så man kommer undan lite billigare än se svenska priserna. Frakten är fri till hela världen men när man beställer till Sverige så blir det tullkostnad istället.
För mina Jefferys så fick jag betala ca 300kr paret i tull.
 
 
 
 
 
Sen får vi ju inte glömma ebay. Ebay kommer ju alltid vara Ebay. Här finns allt och då menar jag allt. Kan vara lite klurigt inann man förstår sig på det men ack så värt. så mycket billiga saker och letar man lite hittar man bra kvalitet på grejerna med.
 
 
Och så har vi Polyvore. Här har männskor gjort små kollage med kläder och saker med olika insperationskällor. Det är bara att söka på sets och sen låta sin insperation sätta gränserna. här hittar man både billiga och väldigt dyra saker. Här gäller det att leta efter guldklimparna ;)
 
 
Etzy är också himla fin. Här finns båda hemagjorda saker och företag som säljer saker, billigt och dyrt.
Här kan man hitta massa unika saker som är nästintill omöjliga att hitta på andra ställen. Eller så är de superdyra på andra sidor. Bara söka på vad som helst och hitta fina saker.
(Mina favorit saker att söka på är Game of thrones, Harry Potter och Iron Man ^^)
 
 
Det va mina nuvarande favoritsidor. kommer säkert några fler snart ^^

Kommentera

Publiceras ej