Nu vart det längesedan jag var här å skrev skrev sist. Mitt internet har inte riktigt varit på min sida på sistonde.
Men dagarna rullar på och nu har jag bara 3 veckors jobb kvar sen e jag  fri för nya äventyr. vilket antagligen btyder att jag kommer sova 2 veckor i sträck först å sen se vad som händer.
Planen är att flytta tillbaka till Göteborg. Klarar inte av denna staden. Här finns inget för mig ändå. För mig hade det känts som ett nederlag. Så vi hoppas på det bästa. 
Annars är jag mest glad över att hösten är påväg. 
Mössor, mysiga tröjor och stora halsdukar. Hemskt fint måste jag säga ^^
Annars så finns det inte så mycket att säga. Jag tror det är dags att återgå till min besatthet av Game of Thrones nu. Känner att jag behöver drömma mig bort till en annan värld ett tag. Fly dit ingen kan hitta mig.
 
Här får ni lite av sånt fint som jag har hittat idag.
 

 

Kommentera

Publiceras ej