Än så länge har jag haft det väldigt fint här nere.
Jag har försvunnit in i vinrus med min underbara kusin och pratat om mycket som är sådär konstigt och jobbigt. Om människor vi önskar vi lärt känna bättre och sånna som vi önskar att vi aldrig träffat. Jag har blivit väckt av en väldigt ihärdig (och helt fantastisk) kvinna och vandrat runt på stan med en vilja att bli av med mina nyförvärvade pengar. Sen så blev jag saknad av fina vänner från Göteborg. det känns hemskt bra, att veta att man har sånna underbara människor runt sig vart man än vänder sig.
Och så blev jag utringd på spökrunda helt spontant för cirka 2 timmar sen. Mest för att få lite egentid med mina saknade vänner.
Så det är bra nu. För jag är omgiven av de som betyder mest för mig. Mina vänner och min fantastiskt familj.
Imorgon ska jag återuppleva min gammla trygghet och få skratta och bara prata ut med en av de bästa människorna jag känner till här på jorden. Fast nu ska jag sova. Eller ja, först ska jag kolla på lite vackra män som åker runt påsina motercyklar ^^
Do you remember what it was before we fell apart? How we laughed at everything that hurt us and shared every little secrets? It was good back then. Then I became a monster and you became a fool. A fool in Love




Kommentera

Publiceras ej