Springer upp och ner i trappor med mysboxorna på och håret tillbakadraget så jag slipper ha det i ögonen. Bandit grovmalet i öronen, perfektion.
Det var visst ganska mycket tvätt. Ännu ett lass... jaja, jag börjar inte jobba förens på fredag så det är väl okej.

Gårdagen var väldigt fin.
Det var fint sällskap, god mat och sedan lite mer berusande dryck än vad kroppen egentligen vill ha. Jag vet inte om jag var dum eller om jag var smart. Men fundersam blev jag allt...

Jag antar att det löser sig, när det väl är tid för det. Men just nu så tänker jag fortsätta tvätta och njuta av min kommande extra lediga dag. Den behövs verkligen. För imorgon ska det storhandlas och förberedas. Har jag tur så hinner jag träffa min väldigt söta lilla Fredrik i helgen och även gå på konsert.
Men men, får väl se hur allt utspelar sig. Är det en tuff helg vill jag väl mest hem och sova. För det behövs ju det med.

Kommentera

Publiceras ej