Är så sugen på en förändring igen. Börjar bli så himla rastlös med allt så jag behöver nått för att stilla mitt växande begär. Det bara kliar i hela mig! När lönen kommer nästa månad då jävlar! Har jag räknat rätt så lär jag får ut ca 19000 efter skatt då. Eftersom jag jobbat lite hemma med.
Då blir det kanske en ny tattuering eller pierca mig eller klippa mig eller färga håret eller ny gaderob eller va fan vet jag!
Men spara ska jag göra i alla fall. Frår jag ut vad jag beräknat kan jag lätt lägga undan 7-8000 och fortfarande ha det gött den månaden. Mycket bra ja.

Men nu ska jag nog försöka hitta på nått som att typ gå å röka eller så ^^
Bye bye

1 kommentarer

Frida

21 Feb 2011 23:49

Gutt då måste du beställa rocken biljett dåååå!! :D



Sv: Haha eller hur, jag fattar verkligen ingenting där xD Ja satan vad hon var dragen, var det inte då hon och han vad han nu hette skulle gå hem till henne för att kolla på bilen? xD

Kommentera

Publiceras ej