Två helger i rad har jag varit i Östersund nu och det har varit 2 otroligt roliga helger. Lite kunder å mycket spex å annat skoj. Blir Sundsvall i helgen dock, inte super pepp måste jag säga.

Igår vart jag i stan och shoppade lite. Ny Mp3, nya skor (99 kr på din sko, yay!) Och i måndes blev det vin å schtek med Ida i Kungsparken.

Kan ju även säga att det blev en ordentlig fylla igår. Mycket skoj å mycket hångel ^^ Undrar lite hur allt kommer att utspela sig nu. Just wait and see I guess.

Annars e det väl inte så mycket, livet rullar på å jag trivs så himla bra. Och något som är ännu bättre är att min underbara Hanna kommer hem till Götet snart! Åh vad jag längtar!! Och bett om ledigt till rocken har jag gjort med. Allt faller på plats så jävla bra just nu.
Så puss på er allihopa!!


Nya bebisar <3 ^^

Ny Mp3 :)

THE crew!


å så vart det påsk på jobbet ;)

Sen e jag duktigt sleten idag! Röka nu jauo

Kommentera

Publiceras ej