Har varit fullt upp hela dagen.
Det börjar med att jag ytterst trött kravlar mig upp ur sängen för att umgås lite med Jansson och hovslagaren innan vi beger oss ut på en liten runda på på tokiga hästar (Jag och Jansson då, inte hovslagaren :P) Ganska intressant att rida Facet när hon har bakskor på sig  för första gången på tre år. Kan ju säga att hon blev betydligt stabilare men lite ovan var hon allt.
Sen vart det bara hem för att bära och stapla ved (jag rekommenderar inte att lassa en skottkärra med ett punkterat hjul full med nyklyven ved. Mycket tungt!) Så var det bara att packa och sen ut med hunden

Nu sitter jag här med ett desperat behov av en dusch och en kopp te.
Imorgon sätter jag mig på tåget mot Götet. På fredag sitter vi på båten till Danmark och på Lördag så SER VI LINKIN PARK!!!!!
En resa jag aldrig kommer glömma och att min underbart fina Ida kommer dela denna upplevelsen med mig gör allting så himla mycket bättre!!

Kommentera

Publiceras ej